Snabb respons från PMs marknadschef angående vattenskandalen.
27-maj-2008 11:51
Re: Stort missnöje sprider sig via bloggar
Per Bengtsson
Hej,
Mycket tacksam för feed-back, skall ta upp detta med teamet på PM
direkt. Verkligen tråkigt om någon visat bristande attityd. Min och
vår målsättning är självklart att alla skall bli bemötta med respekt
och känsla och om man beställer vatten eller champagne har absolut
ingen betydelse.
Det här med att vi skall vara uppe till diskussion på bloggar har jag
faktiskt aldrig hört innan.
Vi fortsätter vårt arbete med att försöka leverera en
restaurangupplevelse som våra gäster skall vilja återvända till, det
är ett ständigt och enträget arbete och det finns inga genvägar. Jag
lovar att alla som arbetar på PM har ambition och rätt
grundinställning. Om någon har en dålig dag så är det inte
acceptabelt om det går ut över våra gäster och jag vill verkligen
beklaga om det har hänt.
Med gastronomiska hälsningar,
Per Bengtsson
/Cyron i mobilen
SonyEricsson K810i och Tele2 håller denna blogg vid liv.
2008-05-27
Vattenskandalen på PM
Upplagd av Cyron klockan 12:23
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
0 kommentarer:
Skicka en kommentar