2008-07-18

Den Stora Krisen - hjälp mig


Nu ska ni veta att det är illa - riktigt, illa! Jag har nämligen hamnat i Göteborg, hos min stora kärlek och det är ju bara fint. Vad som inte är fint, det är att jag har glömt laddaren till min ASUS-dator. Eftersom jag vet att göteborgarna är Sveriges trevligaste folk så ber jag er nu om hjälp. Är det någon som skulle kunna låna ut en ASUS-laddare till mig? Bara någon timme om dagen. Eller en bil, för jag har en laddare till bilens cigg-uttag.


Jag vet att jag överdrev när jag kallade göteborgarna för Sveriges trevligaste folk. Men det måste väl ändå finnas någon, i denna guds fördömda stad, som inte är ond rakt igenom?

Göteborgare - visa eran goda sida!

3 kommentarer:

Luna sa...

Haha, lycka till! Men Göteborgare ÄR faktiskt snälla. Bara så du vet.

Jonde sa...

Cyrons klippa finns ju varken på Eniro, Hitta eller Google Earth!
FIXA ELLER AVGÅ!

Anonym sa...

finns bara en sak att göra då:

gör en GTA och kapa en bil så du kan använda cigg-uttaget.

problem solved!

//Hiro