2008-07-28

Klüftkampen går vidare

DSC00127 Nu börjar det hända grejer, på allvar. Trots min mycket allvarliga skada så ger jag mig fan på att jga ska slå Klüft i sjukamp om ett år. Jag börjar dagen med ett fyspass då jag lagar frukost.

Frukosten består av:


Frebaco Fiberberikade havregrym
Önos Äppelmos, utan tillsatt socker
Mobilt bredband från Tele2
Arla Ekologisk standarmjölk.

Jag måste säga att det kändes i högerarmen efter att jag kokat upp gröten, men det var det värt. Sjutusan så gott fiberberikad havregrynsgröt är, tillsammas med Önos äppelmos och Arlas Ekologiska mjölk.

Efter frukosten väntar ett aktivt surfande på diverse hälsokost-sajten innan jag kl 17.00 drar iväg på träning. Första gången på 11 år som jag befinner mig i ett gym för att träna. Nu du, Carro! Snart swischar jag förbi dig! Waaa-ruuum!

(Aftonbladet) Ser dystert ut i Peking

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grötbilden täcker texten. Blir ganska svårläst då.

Cyron sa...

Fixa en fungerande webbklient så ska du se att det blir mer lättläst. Istället för Internet Explorer så kan du använda Firefox, som du kostnadsfritt laddar hem från www.getfirefox.com

Välkommen till framtiden!