2008-07-22

Personliga bekymmer

Är fruktansvärt bakfull och besviken efter gårdagen och har även fått reda på att min flickvän, kvinnan som ska föda mina barn, är med i nån keltisk sekt.
Frågade henne lite, om sekten. Fick ett mejl med fölande svar:
Det är ingen sekt!

Kan det bli tydligare?
Finns det egentligen någon sekt, som är en sekt?
Tror inte det jag.
Hon har även en tatuering som jag trodde bara var något mönster. Nu visar det sig att det är en symbol för sekten. Det blir djupare och djupare detta. Fattas bara att hon är sektledare och hennes "ande" är tillsammans med den manliga dominanten i sekten och att paret har flera barn tillsammans.
Det är ju fan att man ska kunna hitta så mycket skit på internet.
Snart kommer hon hem igen.
Just nu orkar jag inte mer, vi hörs sen - bloggdjävlar!

0 kommentarer: