2008-07-27

SVT har bara onda tittare

Vad är det för djävla ohyss som SVTs tittare visar upp?
Ankaret Rikard Palm hade odlat mustasch under semestern till hans frus förtjusning. Hur fan kan man som tittare bli så upprörd att man ringer in till redaktionen och kräver en rakning? Det är för mig en gåta.
APropå gåtor... rivern. Det där sista lilla djävla skitkortet, är inte det - en djävla gåta?
Jag kunde ha varit tre gånger rikare idag, om det inte vore för den där djävla rivern.
Två tunga pokerförluster igår.
Men hey hey hey, fläderblomsvodkan satt bra i strupen och ikväll ska Hampus dansa salsa!
Haha, Hampus och Rita!
Nu ska jag vinna lite lunchpengar på Svenska Spel.
Hörs!

(Aftonbladet) Tittarstorm
(Aftonbladet ) Storvinst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför förstår du inte det? Skitroligt är va det är, faktiskt

Anonym sa...

Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...