2008-07-26

Stinker på tåget

Riktigt djävla illa!

/Cyron i mobilen

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Cyron, kommerihåg dig=)

Dte var du som klagade på mina bloggfärger=), och jag håller med dig fullt ut.

Bar att du erkänner att du inte kan så mycket om speedway, däremot så kasnke du ska tänka dig för innan du öpnnar dina tankar om dina ämnen du inte behärskar som då speedway.

JAg håller också med om att min blogg inte är den bästa och kommer inte bli det heller.

En annan sak, om du nu kritiserade mig varför berättar inte du då hur dte ska vara så får du det löst, varför dte finns så många som inte har detta färgseende som du har.

En del kanske väljer färger för att de gillar det och inte va retoriska skäl.

Nu har jag en blogg till en ny alltså. Men ämnet är nog ej något du gillar.

Sen till sist. Jag tog bort min inlägg om kvinnolönerna just av den anledningen att det inte stämde fullt ut, jag insåg detta.

JAg har även sett att du inte heller har så himla bar blogg, många kallar dig idiot varför?

Om du vill kan du gå in på min nya sida och helt enkelt trycka in så mycket negativt du kan så du får ur dig agressioner mot alla som ej har samma färgseende som du har, du är såå välkommen, även ni som gillar att trycka ner andra=)