2008-07-20

En ny Simpsons-film är som en ny Fritzl-källare


Strålande nyheter! Det kommer att bli en ny Simpsons-film. Frågan är bara när. Skön slapp attityd uppvisad av Matt Groening när han säger att det kommer att dröja eftersom skaparna inte gillar att jobba hårdare än vad de redan gör. Jag väntar gärna 10 år till på en ny Simpsons-film och varför inte, 24 år till på en ny Fritzl-källare!? APropå nya filmer. Hancock! Djävlar i min låda, vilken skön film det var. Jag såg den på bio (ja jag skäms...) igår och måste säga att Aftonbladet hade tokfel som pissade på filmen. Antar väl att det var Hans Wiklund som bedömde filmen och gav den en tvåa. Troligast för att han inte kollar på filmerna som han bedömmer. Enda nackdelen med biobesöket igår var väl just det att det var på bio. Smutsigt, trångt, oschönt och äckligt. Men nu laddar vi inför uppföljare till Simpsons the movie och Josef Fritzl.
Tänker The Fritzl Movie, som jag längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fan dillar du om?

Anonym sa...

Aftonblade: Lägg ner, din lallare!