2008-07-17

Scrubs utan J.D. är som Fritzl utan källare

Det var ju sjävla fasen också att J.D skulle lämna Scrubs. Kunde det inte varit den där förbannade Carla eller den tjocka religiösa surkärringen? Nåja, blir till att tok-tanka och Fritzl-nöta Scrubs från S01 till S08 under mina dagar i Göteborg. Göteborg ja, min fantastiska kvinna har gjort iordning varmamackor till min ära. Är det inte fantastiskt hur underbara kvinnor är när de väl är på rätt plats?
Skål för John Dorian!

J.D. lämnar "Scrubs" | TV | Nöjesliv | Aftonbladet

14 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig rubrik ;) Vem syftar du på med religiösa surkärringen? Annars så är det ju väldigt synd att JD slutar :(

Cyron sa...

Viktor: tackar! Jag menar Laverne, hon är väl alltid sur o snackar om "the lord"!? Länkade till hennes imdb-sida.

Anonym sa...

laverne e dö ffs :P å de e fan sant... scrubs kommer inte vara desamma utan J.D han e ju gud! de blir fan att fritzl-nöta nu :(

Cyron sa...

Vadå död?

Luna sa...

vafan, ska J.D. lämna Scrubs? då kommer ju serien dö totalt. och jag visste inte att det fanns 8 säsonger! har ju bara sett 7. tackar och bugar, då har jag nåt att se.

trevlig blogg förresten.

tjipp tjipp.

Anonym sa...

Ja Laverna omkom i en bilolycka i säsong 6 tror jag det var. Mycket sorgligt

Cyron sa...

Aaah schyst att ni berättar för mig. Något mer jag missat som jag nu inte behöver så?
Förresten, om någon ska se the Happening så äre träden som dödar alla!

Anonym sa...

jodå, Laverne är död. men hennes look-alike/syster/något annat jobbar också på sjukhuset. har varit med i några avsnitt :)

Anonym sa...

Seriöst, jag älskar scrubs av hela mitt hjärta, jag kommer inte kunna sova inatt p.g.a detta :(

hur kan Zach göra så mot oss? :(
serien är ju uppbyggd kring honom,
det är som att sända "sen kväll med luuk" med en potatis istället för luuk :(
fast 100 ggr värre :(

Anonym sa...

asså de här går inte, att J.D lämnar serien asså de blir inte lika spännande då.
Asså grejen är att ingen av dom andra visas lika mkt som honom, han e så skön när han tittar upp o dagdrömmer.
Annars e de ju bara Turk som e rolig, o ibland elliot.
annars asså faaan undrar vem som kommer o tar hans plats=(=(=(

Anonym sa...

Svar till anonym, sista kommentaren här: Glöm inte Dr. Cox då?! Han är ju lätt en av stödpelarna i Scrubs också. Men jagh håller med, det här är förjävligt!

Anonym sa...

Glöm inte Janitor för fan! Underbar snubbe.

Anonym sa...

Vems tankar ska vi nu få höra i fortsättningen?!

Anonym sa...

Serien läggs ner om en halv säsong garanterat, den byter kanal från NBC till ABC också, vilket bara det betyder att den inte har några tittare, klart som fan den läggs ner när personen som hela serien byggs runt drar också. Senaste 2 säsongerna har vart för lite humor och för mycket montage i slutet med 'sorgliga' snack ändå så, ingen större fara skedd på taket