2008-07-01

Fortsätt strejka!

Underbart att bussförarnas strejk faktiskt blev av. Trodde inte att bussfolket menade allvar, att det skulle bli en lika mesig strejk som sjuksköterskorna anordnade. 23kr högre årslön känns ju värt att strejka för... idioter! Men bussförarna - stå på er! Måste vara hur skönt som helst att köra bil i stan idag. Inte en endaste djävla bussdjävel! Vi vet ju alla vilka svin bussförarna är i innerstan och det är en befrielse varje gång man slipper detta pack.

Fortsätt strejka så att vi slipper er, era djävla as!
Taxichaffisarna kanske borde fundera på en strejk de med.
Och kvinnor.
UPP TILL KAMP KVINNOR!
STANNA HEMMA!

1 kommentarer:

aquascrotum sa...

SKÄMTAR DU MED MIG!?
DE FINNS INGA JÄVLA KVINNLIGA BUSSFÖRARE, DE E BARA SVARTA TJOCKA MÄN SOM INTE ENS KAN UTTALA 'GOD MORGON' NÄR MAN VILL TILL JOBBET PÅ MORGONEN!!

P.G.A DOM DÄR JÄVLA IDIOTERNA SÅ MÅSTE JA GÅ IN TILL GULLMARS VARENDA JÄVLA MORGON OCH INTE FAN KOMMER MAN UT TILL ÅRSTABERG FÖR ATT ÅKA PENDEL!? NEJ, JAG MÅSTE ÅKA TUNNELBANA IN TILL T-CENTRALEN FÖR ATT SENARE SPRINGA TILL CENTRALSTATIONEN FÖR ATT BYTA!


Jag avskyr allt som har med strejk att göra och jag avskyr allt som har med facket att göra, speciellt när dom vill att vi ska strejka!!


JAG TYCKER VI SKA STREJKA FRÅN FACKET!!