2008-07-05

Vi bara förstör!

Är det inte, förbannat tråkigt, när vi ungdomar bara åker ner till sommarstället och bara förstör allting? Visst blir man ledsen på all skit som vi ställer till med. Ta mig som exempel. Jag drog med mig en urpiffig kvinna ner hit. Hon har en enorm fantasi och ett kunnande, vilja och ork som inte funntis på gården på över 10 år. Vi har stammat buskar, ryckt upp rotskott från körsbärsträd, lönn och en uppsjö med träd och buskarter jag aldrig hört talas om.
Eller vad sägs om:
Quercus robur, (kallas även för skogsek, sommarek, stjälkek eller det som vi i vardagligt tal kallar för vanlig ek)

Titta bara hur vi hade tänkt att förstöra den gröna fina gräsmattan. Lägg till i tanken att jag inte är någon hejare på Photoshop och att det inte samma buskar på bilden som vi ska plantera. Det är mer helheten jag vill visa.
Hur djävla mycket vi ungdomar kommer hit och förstör.
Jag tycker det är så förbannat tråkigt!

Inte-häcken
Idag, 5 Juli, 2008.


Häcken
I framtiden (jag vet inte hur fort en buske växer)

Men det är ju sjävla fa-an att vi undomar ska komma hit OCH BARA FÖRSTÖRA!

0 kommentarer: